Tarjoukset
Tarjouspyyntöpalvelu
Seuraa meitä Facebookissa
etunimi.sukunimi@tampereentilijakonsultointi.fi
Asiantuntevat tili- ja kirjanpitopalvelut kaikenkokoisille yrityksille ja yhdistyksille paikallisesti Eurajoen alueella tai sähköisesti kaikkialle Suomeen.
Sonia Oy espoolainen, pitkän linjan kokenut ja ammattitaitoinen tilitoimisto. Yrityksemme on perustettu vuonna 1987 ja auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsenliikkeeksi toukokuussa 2007. Tarjoamme yrityksellesi sekä perinteistä kirjanpitoa että sähköistä taloushallintopalvelua. Tilitoimistopalvelumme sisältävät muun muassa seuraavat osa-alueet:
Tilitoimistopalvelut pienille ja keskisuurille yrityksille sekä yhdistyksille Pieksämäeltä kaikkialle Suomeen. Sekä sähköinen että perinteinen kirjanpito.
Palvelua suomeksi ja puolaksi.
Etsitkö jämptiä, tarkkaa ja tehokasta kirjanpitäjää, joka hoitaa asiat aina ajallaan kuntoon ja on helposti tavoitettavissa?
Kiinteät kuukausihinnat, joihin vaikuttaa tositemäärä.
Kaikki kuukausihinnat sisältävät juoksevan kirjanpidon, viranomaisilmoitukset, kirjanpito-ohjelman kuukausi- ja käyttömaksut sekä kirjanpitäjän täyden tuen.
Löydät meidät sosiaalisesta mediasta: Facebook: https://www.facebook.com/Tilitoimisto-AOunaslehto-111374247079300/
Yritykseni tekee kaikki yhtiömuodot mukaan lukien konsernin kirjanpidon, tilinpäätökset sekä verotuksen. Verosuunnittelu sekä yritykselle että osakkeen omistajille kuuluu palveluun. Palkanlaskenta useammalle työehtosopimukselle sekä niihin liittyvät palkkahallinnon asiat kuuluvat palveluuni. Kannattavuuslaskentaa olen myös tehnyt paljon Yrityksen taloushallinto onnistuu pilvipalveluna tai paperiversiona Yhteistyötä tarjoten Armi Ounaslehto
Katso lisää omilta kotisivuiltamme armiounaslehto.fi
Toimisto- ja palkanlaskentapalvelut erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille ja yhdistyksille Raisiossa ja lähialueilla.
Voimme rakentaa juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan palvelukokonaisuuden. Jos sinulla on uusi pk-yritys tai toiminimi, tällä hetkellä vaan suunnittelu ja mainostaminen, et tiedä vielä tuleeko myyntiä tässä kuukaudessa vai parin kuukauden päästä – varmasti ei synny paljon kirjanpito-tositteita ihan alussa. Silti kirjanpitoa kannatta hoitaa kuukausittain. Suosittelen kuukausikirjanpitoa myös silloin kun et ole arvonlisäveron velvollinen tai teet ALV-ilmoituksia vuosittain. Voit varata aikaa tässä. Kirjanpitopalvelun hinta riippuu kirjaamisen ja henkilöstön määrästä. Tilinpäätös on tärkeä kirjanpitoraportti yritykselle, tilinpäätös (tuloslaskelma) näyttää toiminnan lopputuloksen – tuleeko voittoa tai tappiota tällä kaudella. Tase kertoo yrityksen pääomasta, varaisuudesta ja velkojista. Yleensä ei tilata erikseen tilinpäätöstä, koska tilinpäätös on koko tilikauden lopullinen kirjanpitoraportti. Jos tilikaudella yrityksellä ei ollut kirjanpitäjää, minä joudun hoitamaan ensin koko kauden kirjanpitoa, laskuttamaan siitä ja vasta sen jälkeen voin antaa asiakkaalle tarvittavan tilinpäätöksen sekä tehdö tilikauden veroilmoituksen. Tässä tapauksessa sovitaan palvelun hinta erikseen.
Minulta luonnistuu yrityksen koko tilikauden kirjanpito; verotusasiat, palkanlaskenta, alv-laskelmat ja alv-ilmoitukset sekä tilinpäätökset. Kaikki veroilmoitukset, laskutus ja maksuliikenne sekä myynti- että ostoreskontra. Myös mm. Isännöinti – palvelu joka on suunnattu taloyhtiöille. Isännöitsijä järjestää kokouksia, taloyhtiöiden kirjanpitoa, kiinteistön korjaukset, hoitaa vastikeasioita, lisäksi esim. saunavuoroja ja autopaikkojen varaamiset. Isännöitsijäntodistus on tärkeä asiakirja asuntokaupoissa, joka kertoo taloyhtiön historiasta, yhtiön tiloista, korjauksista jne. Voit tilata sen minulta, toimitusaika 3-5 työpäivää. Jos taloyhtiössä ei ole isännöitsijää, todistuksen antaa yhtiön puheenjohtaja.
Palvelen sekä suomen että venäjän kielellä.
Joustavat ja ammattimaiset tili- ja kirjanpitopalvelut erityisesti pienille yrityksille ja yhdistyksille Helsingistä käsin kaikkialle Suomeen.
Meiltä saat yrityksellesi lakisääteiset kirjanpito- ja tilinpäätöspalvelut, räätälöitynä yrityksesi tarpeisiin ja tietenkin hyvän kirjanpitotavan mukaisesti.
Meillä asiakkaat saavat henkilökohtaista palvelua ja neuvontaa. Aikataulut on sovittavissa joustavasti ja toimistossa voi poiketa sopimuksen mukaan myös iltaisin.
Tervetuloa asiakkaaksi kaikkialta Suomesta.
Angel Financial Services Oy:n toiminnan keskiössä on pien- ja keskisuurten yritysten tukeminen ja kehittäminen taloushallinnon ja veroraportoinnin osa-alueilla. Menestyksen määrittää ensisijaisesti numerot, ja syvällinen ymmärryksemme niistä ja kirjanpidosta antaa meille mahdollisuuden tarjota käytännönläheisiä ratkaisuja yritysten omistajille, jotka etsivät apua yrityksensä johtamiseen sekä kannattavuuden ja kasvun säilyttämiseen. Ydinpalvelumme sisältävät kirjanpito- ja yritysosaamisemme hyödyntämisen päivittäisten kirjanpitopalveluiden toimittamisessa, veroviranomaisten raporttien laatimisessa, arvonlisäveron ja palkkojen laskemisessa sekä kaikkien talousraporttien toimittamisessa viranomaisille ja yrittäjille.
Angel-tiimi tarjoaa täyden tuen taloushallinnon ja verotuksen osa-alueilla, jotta voitte keskittää arvokkaan aikanne ydinliiketoimintanne kehittämiseen. Voitte keskittyä liiketoimintatavoitteidenne saavuttamiseen, kun me huolehdimme taloudellisista tehtävistä. Kaikki palvelumme ovat saatavilla digitaalisesti, mikä mahdollistaa helpon yhteydenpidon ja asioiden seurannan mukavasti omasta kodistanne, säästäen ylimääräiseltä vaivalta. Tarvittaessa voimme järjestää kanssanne henkilökohtaisia tapaamisia. Angel Financial Services Oy, as a company, focuses on developing and assisting small and medium size companies in financial management and tax reporting. Success is primarily measured by numbers; thus, our deep understanding of numbers and accounting enables us to provide pragmatic solutions to business owners looking for a helping hand to manage their companies and maintain profitability and growth. Our Core service utilises our accountancy and business expertise to deliver daily accounting services, prepare reports for tax authorities, calculate value-added tax, salaries&wages, and provide all financial reports to the authorities and business owners. The Angel team offers complete support in financial management and tax matters so that you as an entrepreneur can focus your valuable time on developing your core business. You can prioritize achieving your business objectives while we handle the financial aspects. All our services are available digitally, allowing you to conveniently stay in touch and follow up on your matter from the comfort of your home, saving you from any extra hassle. When necessary, we can always organise face-to-face meetings with you. FACEBOOK
Angel-tiimi tarjoaa täyden tuen taloushallinnon ja verotuksen osa-alueilla, jotta voitte keskittää arvokkaan aikanne ydinliiketoimintanne kehittämiseen. Voitte keskittyä liiketoimintatavoitteidenne saavuttamiseen, kun me huolehdimme taloudellisista tehtävistä. Kaikki palvelumme ovat saatavilla digitaalisesti, mikä mahdollistaa helpon yhteydenpidon ja asioiden seurannan mukavasti omasta kodistanne, säästäen ylimääräiseltä vaivalta. Tarvittaessa voimme järjestää kanssanne henkilökohtaisia tapaamisia.
Angel Financial Services Oy, as a company, focuses on developing and assisting small and medium size companies in financial management and tax reporting. Success is primarily measured by numbers; thus, our deep understanding of numbers and accounting enables us to provide pragmatic solutions to business owners looking for a helping hand to manage their companies and maintain profitability and growth. Our Core service utilises our accountancy and business expertise to deliver daily accounting services, prepare reports for tax authorities, calculate value-added tax, salaries&wages, and provide all financial reports to the authorities and business owners.
The Angel team offers complete support in financial management and tax matters so that you as an entrepreneur can focus your valuable time on developing your core business. You can prioritize achieving your business objectives while we handle the financial aspects. All our services are available digitally, allowing you to conveniently stay in touch and follow up on your matter from the comfort of your home, saving you from any extra hassle. When necessary, we can always organise face-to-face meetings with you.
FACEBOOK
Tilitoimistopalvelut räätälöitynä sinun tarpeisiin!
Tarjoan yrittäjille, ammatinharjoittajille, yhdistyksille, säätiöille, urheiluseuroille kaiken kattavaa ja kokonaisvaltaista taloushallintopalvelua.
Käytän ohjelmana Netvisoria, jonka avulla saamme sinunkin yrityksestäsi paperittoman ja täysin sähköisesti toimivan yrityksesi osan. Myös E-Taskun käyttö on mahdollista.
Palveluni sisältävät taloushallinnon, reskontran, laskutuksen, palkanlaskennan sekä konsultoinnin räätälöidysti yrityksesi tarpeen mukaan.
Lisäksi hoidan viranomaisilmoitukset ja veroasiat sekä raportoinnin.
ATK-Palvelu Myllymäki Oy on perustettu vuonna 2013 jatkamaan ATK-Palvelu Myllymäki Ky:n toimintaa. ATK-Palvelu Myllymäki Ky perustettiin vuonna 1987. Asiakkainamme on toiminimiä, henkilöyhtiöitä, osakeyhtiöitä ja asunto- osakeyhtiöitä sekä yksittäisiä ihmisiä, jotka tarvitsevat apua jossain taloushallinnon alueella. Toimintamme kulmakivi on joustavuus ja asiakaslähtöisyys.
Vi betjänar också på svenska!
Olemme yrittäjien puolella ja mukana menestyksessä alusta alkaen.
Henkilökohtaisempi lähestymistapa mahdollistaa sen, että osaamme auttaa paremmin. Palvelun laatu on toimintamme perusta.
Palvelemme kaikenkokoisia ja eritaustaisia yrityksiä. Meille ei ole väliä oletko pieni, suuri, ulkomaalaistaustainen tai jonkin tietyn toimialan yritys. Jos olet yrittäjä, olet menestyjä - ja tervetullut meille.
Me hoidamme talouden puolestasi jotta sinä voit keskittyä olennaiseen. Tarjoamme taloudellista mielenrauhaa niin yksilöille kuin isoimmillekkin yrityksille.
Toimialueena sähköisten palvelujen osalta koko Suomi. Myös perinteinen paperikirjanpito onnistuu pääkaupunkiseudun yrityksille.
Keskity ydintoimintaan ja anna meidän hoitaa hallinnollista työtäsi. Teemme kirjanpitonne lain ja tarpeittenne mukaan. Lisäksi sopeutamme raportit ja analyysit ihan sinun tarpeittesi mukaan. Valitse itse kirjanpitopalvelumme laajuus.
Laskemme palkat, lomapalkat, sairausajanpalkat ym. ja toimitamme vaadittavat raportit heti tulorekisteriin. Anna meidän hoitaa palkat niin tiedät että ne tulevat hoidetuksi oikein. Ota meihin yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää.
Lisäksi meiltä saa joustavat laskutus- ja reskontrapalvelut, sekä monipuolista konsultointia. Palvelemme ensisijaisesti pieniä ja keskisuuria yrityksiä, mutta olemme avoimia kaikille toimeksiannoille.
Service även på svenska.
Solut tarjoaa taloushallinto- ja yrityskehityspalveluita samalta luukulta, helposti ja kustannustehokkaasti.
Eromme muihin toimijoihin on se, että me katsomme yhtiön tilannetta aina kokonaisvaltaisesti, yrittäjän näkövinkkelistä, koska olemme itse yrittäjiä ja ymmärrämme pelikentän laajuuden: yrittäjän täytyy olla todellinen supersankari selvitäkseen kaikista velvoitteista ja osaamisvaateista!
Halusimme siksi luoda sellaisen palvelun, jota olisimme itse olleet vailla työuramme ja yrittäjyyden alkutaipaleella. Olemme kokeneet monen kanssayrittäjän tavoin, että kun kokonaisvaltainen taustatuki uupuu, ostetun palvelun osaset jäävät helposti irrallisiksi toisistaan eikä kukaan katso kokonaisuutta – me katsomme.
Vain pitkäjänteinen työ kantaa hedelmää ja asiakkaiden tarpeet kohdattava nöyrästi. Olemme toimineet kolme vuotta ja meille tulleet asiakkaat kulkevat yhä kanssamme. Meille se on paras palaute.
Saat meidän kiinni joustavasti ja suorasta numerosta. Palvelemme monikanavaisesti tavalla, joka on sinulle luontevin. Yrittäjinä emme tuijota virka-aikoja, vaan pyrimme vastaamaan myös iltaisin. Asiakas tietää, mitä tarvitsee – me teemme parhaamme mahdollistaaksemme sen, että sinä voit paneutua työssäsi oleelliseen, tuloksen tekemiseen. Mikä parasta, kun työpäivä on ohi, voit keskittyä siihen tärkeimpään: perheeseen, ystäviin ja omaan hyvinvointiin.
Me Solutissa toimimme etänä kotikonttoreilta käsin sekä Nokialla, Ylöjärvellä, Tampereella että Ikaalisissa. Asiakkaamme ovat pääosin Pirkanmaalta, mutta sähköisten palvelujen ollessa käytössä, toimialueemme on koko Suomi.
Paperikirjanpidossa olevat asiakkaamme voivat olla myös etäämmältä, silloin tositteita tulee postittaa tai skannata, mutta lähialueen asiakkailta olemme ehtiessämme myös noutaneet tositteet. Palavereja sovimme asiakkaalle sopivaan paikkaan tai pidämme ne etäyhteyksin.
Tarjous räätälöidään aina tapauskohtaisesti ja palvelusta riippuen. Yrityskehittämisen ollessa kyseessä kauttamme on kuitenkin mahdollista päästä kiinni myös erilaisiin tukiin, joten aina palvelumme ei maksa paljonkaan. Kysy lisää!
FACEBOOK LINKEDIN
Olemme yritys joka tekee työtä intohimolla ja joka konsultoi asiakkaita heidän hallinnollisissa ja taloudellisissa asioissa. Vi är ett företag som jobbar med passion att konsultera kunder om deras administration och ekonomi.
Tilitoimisto Siilin Laskenta Ky on ammattitaitoinen ja luotettava taloushallinnon asiantuntija. Palveluksessamme on yrittäjän lisäksi kaksi ammattitaitoista ja osaavaa kirjanpitäjää. Huolehdimme yrityksesi taloushallinnosta kokonaisvaltaisesti aina tilinpäätökseen ja verosuunnitteluun asti. Olemme erikoistuneet toiminimiyrittäjiin, ja asiakkainamme on esimerkiksi kampaajia, kosmetologeja, hierojia, terapeutteja ja taksiyrittäjiä. Lisäksi voimme ottaa asiakkaiksi pieniä yhdistyksiä.
Etänä palvelemme yrittäjiä koko Suomen alueella, toimipaikka löytyy Siilinjärveltä.
Sähköiset ja perinteiset kirjanpitopalvelut toiminimille ja osakeyhtiöille (liikevaihto max 2 milj.) koko Suomen alueelle.
Olemme tilitoimisto, josta saa henkilökohtaista tilitoimistopalvelua. Asiakkaan menestyminen on tärkeä osa toimintaamme. Henkilökohtaiset asiakassuhteet antavat mahdollisuuden ennakoida asiakkaan tarpeet ja antaa tarvittavaa konsultointia eri tilanteissa. Rinnalla kulkeminen mahdollistaa joustavan palvelun kaikissa yritykseesi liittyvissä suunnitelmissa ja muutoksissa. Toimistomme avoin ja ystävällinen työilmapiiri luo hyvän pohjan menestykselliselle yhteistyölle asiakkaiden kanssa.
”Henkilökohtainen palvelu on puhelinsoiton päässä”
Tarkasti ja luotettavasti toteutetut tilitoimistopalvelut ovat yrityksellemme kunnia-asia. Vuosien aikana karttunut kokemus takaa sen, että kanssamme yrityksen taloushallinto sujuu tehokkaasti ja joustavasti.
”Hyvin toteutetulla taloushallinnolla vältyt ongelmatilanteilta”
Sähköinen taloushallinto mahdollistaa, että voit esimerkiksi lähettää, hyväksyä ja maksaa laskuja ajasta ja paikasta riippumatta. Kirjanpitosi on aina ajan tasalla, kun asiakasyritys ja tilitoimisto toimivat samassa taloushallinto-ohjelmassa. Papereiden ja kuittien liikuttaminen jää pois. Käytämme Fennoa -ohjelmistoa.
Kaipaatko henkilökohtaista ja sujuvaa yhteistyökumppania yrityksellesi? Oletko ajatellut vaihtaa tilitoimistoa?
Käytössäni on Visma Fivaldi, ja tarjoan kattavat taloushallinnon palvelut, mm. kirjanpito, palkanlaskenta ja laskutus. Kokemusta monista eri toimialoista (mm. rakentaminen ja kuljetus), ja kaikenkokoisista yrityksistä. Sähköisten palvelujen ansiosta voin ottaa asiakkaita kaikkialta Suomesta.
Miltä kuulostaisi, jos yhdellä yhteydenotolla saisit yrityksesi talousasiat hallintaan?
Tilirepo Oy on Pirkanmaalainen, pienyrittäjän pyörittämä tilitoimisto, joka palvelee pieniä ja keskisuuria yrityksiä henkilökohtaisella otteella. Kahdenkymmenen vuoden asiakaspalvelukokemuksella yrityksemme kulmakivinä on personoitu palvelu kunkin yrityksen tarpeeseen niin kirjanpidon kuin palkanlaskennan tai muiden taloushallinnon tehtävien saralla. Tule meille palveltavaksi ja nauti huolettomasti asioiden sujuvuudesta paikallista yrittäjyyttä tukien.
Kaikki tilipalvelut saman katon alta 30 vuoden kokemuksella. Käytössä myös sähköiset palvelut, joten pystymme palvelemaan yrittäjiä kaikkialta Suomesta.