Tarjoukset
Tarjouspyyntöpalvelu
Seuraa meitä Facebookissa
Toimisto: 017 368 3683 ja 017 368 3680 Isännöinti: 044 368 3689 Hoito-siivous: 044 3638 3687 Kiinteistöhuolto päivystys 24 h: 044 368 3688 Kaikki puhelimet myös WhatsApp
Palveluihimme kuuluvat:
Yhteyshenkilö: Sisko Sergejeff 046-6419788 sisko.sergejeff@pp.inet.fi
Kokonaisvaltaiset taloushallinon palvelut; kirjanpidot, tilinpäätökset, palkanlaskenta, veroilmoitukset, maksuliikenne, laskutus, yrityksien perustamiset, yhtiömuodon muutokset, verosuunnittelu yms.
Panostamme hyvään ja ammattitaitoiseen asiantuntijapalveluun.
Henkilöstöämme koulutetaan jatkuvasti ja tietojärjestelmämme vastaavat alan vaatimustasoa. Tietoturvamme ja varmuuskopiomme ovat myöskin hyvin ajanmukaisesti hoidettuna suuren toimeksisaajan puolesta. Toimistollamme on vastuuvakuudet, joiden vuoksi toimintamme on taloushallinnon alan vaatimustason vastaavaa. Tilitoimistomme käytössä on myöskin kaiken kattavat sähköiset taloushallinnon palvelut (veroilmoitukset, kausiverotilitykset, vuosiilmoitukset yms. lähetetään sähköisesti).
Avoinna ma-pe 8-16
Ota yhteyttä ja kysy lisää, puh. 040 705 9484
Asiantuntevat tili- ja kirjanpitopalvelut kaikenkokoisille yrityksille ja yhdistyksille paikallisesti Eurajoen alueella tai sähköisesti kaikkialle Suomeen.
Kirjanpitopalvelut yrityksille luotettavasti, vuosien kokemuksella.
Lisäyhteystiedot kotisivuiltamme www.tili-isannat.fi.
Tilitoimisto kaiken kokoisille yrityksille. Henkilökohtaista palvelua Lieksassa ja Oulussa, sähköiset palvelut kaikkialle Suomeen Netvisorin kautta.
Jotta sinä pystyt keskittymään menestykseen.
Tarkemmat tiedot palveluistamme löydät kotisivuiltamme ja somekanaviltamme.
Tarjoamme luotettavaa taloushallintoa kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta. Panostamme erityisesti henkilökohtaiseen palveluun, tuemme sinua kaikissa yrityksesi vaiheissa ja suunnittelemme palvelumme aina tarpeitesi mukaan. Palveluihimme kuuluu mm.
Meidän toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu ja sen lähikunnat.
Voimme rakentaa juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan palvelukokonaisuuden. Jos sinulla on uusi pk-yritys tai toiminimi, tällä hetkellä vaan suunnittelu ja mainostaminen, et tiedä vielä tuleeko myyntiä tässä kuukaudessa vai parin kuukauden päästä – varmasti ei synny paljon kirjanpito-tositteita ihan alussa. Silti kirjanpitoa kannatta hoitaa kuukausittain. Suosittelen kuukausikirjanpitoa myös silloin kun et ole arvonlisäveron velvollinen tai teet ALV-ilmoituksia vuosittain. Voit varata aikaa tässä. Kirjanpitopalvelun hinta riippuu kirjaamisen ja henkilöstön määrästä. Tilinpäätös on tärkeä kirjanpitoraportti yritykselle, tilinpäätös (tuloslaskelma) näyttää toiminnan lopputuloksen – tuleeko voittoa tai tappiota tällä kaudella. Tase kertoo yrityksen pääomasta, varaisuudesta ja velkojista. Yleensä ei tilata erikseen tilinpäätöstä, koska tilinpäätös on koko tilikauden lopullinen kirjanpitoraportti. Jos tilikaudella yrityksellä ei ollut kirjanpitäjää, minä joudun hoitamaan ensin koko kauden kirjanpitoa, laskuttamaan siitä ja vasta sen jälkeen voin antaa asiakkaalle tarvittavan tilinpäätöksen sekä tehdö tilikauden veroilmoituksen. Tässä tapauksessa sovitaan palvelun hinta erikseen.
Minulta luonnistuu yrityksen koko tilikauden kirjanpito; verotusasiat, palkanlaskenta, alv-laskelmat ja alv-ilmoitukset sekä tilinpäätökset. Kaikki veroilmoitukset, laskutus ja maksuliikenne sekä myynti- että ostoreskontra. Myös mm. Isännöinti – palvelu joka on suunnattu taloyhtiöille. Isännöitsijä järjestää kokouksia, taloyhtiöiden kirjanpitoa, kiinteistön korjaukset, hoitaa vastikeasioita, lisäksi esim. saunavuoroja ja autopaikkojen varaamiset. Isännöitsijäntodistus on tärkeä asiakirja asuntokaupoissa, joka kertoo taloyhtiön historiasta, yhtiön tiloista, korjauksista jne. Voit tilata sen minulta, toimitusaika 3-5 työpäivää. Jos taloyhtiössä ei ole isännöitsijää, todistuksen antaa yhtiön puheenjohtaja.
Palvelen sekä suomen että venäjän kielellä.
Angel Financial Services Oy:n toiminnan keskiössä on pien- ja keskisuurten yritysten tukeminen ja kehittäminen taloushallinnon ja veroraportoinnin osa-alueilla. Menestyksen määrittää ensisijaisesti numerot, ja syvällinen ymmärryksemme niistä ja kirjanpidosta antaa meille mahdollisuuden tarjota käytännönläheisiä ratkaisuja yritysten omistajille, jotka etsivät apua yrityksensä johtamiseen sekä kannattavuuden ja kasvun säilyttämiseen. Ydinpalvelumme sisältävät kirjanpito- ja yritysosaamisemme hyödyntämisen päivittäisten kirjanpitopalveluiden toimittamisessa, veroviranomaisten raporttien laatimisessa, arvonlisäveron ja palkkojen laskemisessa sekä kaikkien talousraporttien toimittamisessa viranomaisille ja yrittäjille.
Angel-tiimi tarjoaa täyden tuen taloushallinnon ja verotuksen osa-alueilla, jotta voitte keskittää arvokkaan aikanne ydinliiketoimintanne kehittämiseen. Voitte keskittyä liiketoimintatavoitteidenne saavuttamiseen, kun me huolehdimme taloudellisista tehtävistä. Kaikki palvelumme ovat saatavilla digitaalisesti, mikä mahdollistaa helpon yhteydenpidon ja asioiden seurannan mukavasti omasta kodistanne, säästäen ylimääräiseltä vaivalta. Tarvittaessa voimme järjestää kanssanne henkilökohtaisia tapaamisia. Angel Financial Services Oy, as a company, focuses on developing and assisting small and medium size companies in financial management and tax reporting. Success is primarily measured by numbers; thus, our deep understanding of numbers and accounting enables us to provide pragmatic solutions to business owners looking for a helping hand to manage their companies and maintain profitability and growth. Our Core service utilises our accountancy and business expertise to deliver daily accounting services, prepare reports for tax authorities, calculate value-added tax, salaries&wages, and provide all financial reports to the authorities and business owners. The Angel team offers complete support in financial management and tax matters so that you as an entrepreneur can focus your valuable time on developing your core business. You can prioritize achieving your business objectives while we handle the financial aspects. All our services are available digitally, allowing you to conveniently stay in touch and follow up on your matter from the comfort of your home, saving you from any extra hassle. When necessary, we can always organise face-to-face meetings with you. FACEBOOK
Angel-tiimi tarjoaa täyden tuen taloushallinnon ja verotuksen osa-alueilla, jotta voitte keskittää arvokkaan aikanne ydinliiketoimintanne kehittämiseen. Voitte keskittyä liiketoimintatavoitteidenne saavuttamiseen, kun me huolehdimme taloudellisista tehtävistä. Kaikki palvelumme ovat saatavilla digitaalisesti, mikä mahdollistaa helpon yhteydenpidon ja asioiden seurannan mukavasti omasta kodistanne, säästäen ylimääräiseltä vaivalta. Tarvittaessa voimme järjestää kanssanne henkilökohtaisia tapaamisia.
Angel Financial Services Oy, as a company, focuses on developing and assisting small and medium size companies in financial management and tax reporting. Success is primarily measured by numbers; thus, our deep understanding of numbers and accounting enables us to provide pragmatic solutions to business owners looking for a helping hand to manage their companies and maintain profitability and growth. Our Core service utilises our accountancy and business expertise to deliver daily accounting services, prepare reports for tax authorities, calculate value-added tax, salaries&wages, and provide all financial reports to the authorities and business owners.
The Angel team offers complete support in financial management and tax matters so that you as an entrepreneur can focus your valuable time on developing your core business. You can prioritize achieving your business objectives while we handle the financial aspects. All our services are available digitally, allowing you to conveniently stay in touch and follow up on your matter from the comfort of your home, saving you from any extra hassle. When necessary, we can always organise face-to-face meetings with you.
FACEBOOK
ATK-Palvelu Myllymäki Oy on perustettu vuonna 2013 jatkamaan ATK-Palvelu Myllymäki Ky:n toimintaa. ATK-Palvelu Myllymäki Ky perustettiin vuonna 1987. Asiakkainamme on toiminimiä, henkilöyhtiöitä, osakeyhtiöitä ja asunto- osakeyhtiöitä sekä yksittäisiä ihmisiä, jotka tarvitsevat apua jossain taloushallinnon alueella. Toimintamme kulmakivi on joustavuus ja asiakaslähtöisyys.
Vi betjänar också på svenska!
Tilitoimisto TO Pro Oy on paikallinen, luova, luotettava ja kokenut kumppani niin pienille kuin keskisuurille yrityksille ja yhteisöille.
Meidän kanssamme kirjanpitoasioiden hoito on helppoa, mukavaa ja edullista.
Haluamme palvella sinua asiakkaanani hyvin ja rakentaa luottamuksellisen suhteen, jolloin voit empimättä soittaa tai laittaa sähköpostia, jos taloushallintoon tai kirjanpitoon liittyvät asiat mietityttävät.
Pienenä tilitoimistona etuni on se, että pystymme tarjoamaan henkilökohtaista palvelua kohtuulliseen hintaan.
Kirjanpito luotettavissa käsissä
Vastauksia kysymyksiisi nopeasti.
Iloista palvelua.
Yli 16 vuoden kokemus.
Palvelemme suomeksi ja venäjäksi.
Me hoidamme talouden puolestasi jotta sinä voit keskittyä olennaiseen. Tarjoamme taloudellista mielenrauhaa niin yksilöille kuin isoimmillekkin yrityksille.
Toimialueena sähköisten palvelujen osalta koko Suomi. Myös perinteinen paperikirjanpito onnistuu pääkaupunkiseudun yrityksille.
Olemme yrittäjien puolella ja mukana menestyksessä alusta alkaen.
Henkilökohtaisempi lähestymistapa mahdollistaa sen, että osaamme auttaa paremmin. Palvelun laatu on toimintamme perusta.
Palvelemme kaikenkokoisia ja eritaustaisia yrityksiä. Meille ei ole väliä oletko pieni, suuri, ulkomaalaistaustainen tai jonkin tietyn toimialan yritys. Jos olet yrittäjä, olet menestyjä - ja tervetullut meille.
Solut tarjoaa taloushallinto- ja yrityskehityspalveluita samalta luukulta, helposti ja kustannustehokkaasti.
Eromme muihin toimijoihin on se, että me katsomme yhtiön tilannetta aina kokonaisvaltaisesti, yrittäjän näkövinkkelistä, koska olemme itse yrittäjiä ja ymmärrämme pelikentän laajuuden: yrittäjän täytyy olla todellinen supersankari selvitäkseen kaikista velvoitteista ja osaamisvaateista!
Halusimme siksi luoda sellaisen palvelun, jota olisimme itse olleet vailla työuramme ja yrittäjyyden alkutaipaleella. Olemme kokeneet monen kanssayrittäjän tavoin, että kun kokonaisvaltainen taustatuki uupuu, ostetun palvelun osaset jäävät helposti irrallisiksi toisistaan eikä kukaan katso kokonaisuutta – me katsomme.
Vain pitkäjänteinen työ kantaa hedelmää ja asiakkaiden tarpeet kohdattava nöyrästi. Olemme toimineet kolme vuotta ja meille tulleet asiakkaat kulkevat yhä kanssamme. Meille se on paras palaute.
Saat meidän kiinni joustavasti ja suorasta numerosta. Palvelemme monikanavaisesti tavalla, joka on sinulle luontevin. Yrittäjinä emme tuijota virka-aikoja, vaan pyrimme vastaamaan myös iltaisin. Asiakas tietää, mitä tarvitsee – me teemme parhaamme mahdollistaaksemme sen, että sinä voit paneutua työssäsi oleelliseen, tuloksen tekemiseen. Mikä parasta, kun työpäivä on ohi, voit keskittyä siihen tärkeimpään: perheeseen, ystäviin ja omaan hyvinvointiin.
Me Solutissa toimimme etänä kotikonttoreilta käsin sekä Nokialla, Ylöjärvellä, Tampereella että Ikaalisissa. Asiakkaamme ovat pääosin Pirkanmaalta, mutta sähköisten palvelujen ollessa käytössä, toimialueemme on koko Suomi.
Paperikirjanpidossa olevat asiakkaamme voivat olla myös etäämmältä, silloin tositteita tulee postittaa tai skannata, mutta lähialueen asiakkailta olemme ehtiessämme myös noutaneet tositteet. Palavereja sovimme asiakkaalle sopivaan paikkaan tai pidämme ne etäyhteyksin.
Tarjous räätälöidään aina tapauskohtaisesti ja palvelusta riippuen. Yrityskehittämisen ollessa kyseessä kauttamme on kuitenkin mahdollista päästä kiinni myös erilaisiin tukiin, joten aina palvelumme ei maksa paljonkaan. Kysy lisää!
FACEBOOK LINKEDIN
Autamme yritystäsi menestymään tarjoammalla laadukkaita kirjanpidon ja taloushallinnon palveluita.
Lisätietoja palveluistamme ja niiden hinnoista löydät kotisivuiltamme.
Palvelemme sekä suomeksi että englanniksi.
SYNTYTARINA
Vaina syntyi halusta tuoda luotettavuutta, selkeyttä sekä hiljaista asiantuntemusta suoraan yrittäjälle. Vaina tuo sinulle rauhan tarjoamalla läpinäkyvän ja ymmärrettävän palvelumuotoilun, laatutakuun sekä tarvitsemasi konsultaatiotuen ja neuvonnan.
LUPAUKSET
Vaina on helposti ymmärrettävä ja henkilökohtainen. Tyytyväisten asiakkaiden allekirjoittamana, pidämme minkä lupaamme – aina.
KIRJANPITO- JA PALKKAPALVELUT
Kirjanpito mini sekä Palkkahallinto mini sopivat erinomaisesti yksinyrittäjälle tai aloittelevalle yrittäjälle. Kirjanpito elite ja Palkat elite sisältävät kaikki palvelut vilkkaastikin kasvavan yrityksen tarpeisiin.
KOMMUNIKAATIOJA TAVOITETTAVUUS
Vaina pitää kommunikaatiota ja tavoitettavuutta perustana onnistuneelle kumppanuudelle. Vaina vastaa yhteydenottoihin arkisin 24 tunnin kuluessa koko asiakkuuden elinkaaren ajan. Selvitystyö voi toisinaan viedä toki pidempään, jolloin prioriteettinamme on ymmärryksesi tilanteen etenemisestä. Kommunikaatio on meille itseisarvo, jonka vuoksi oma Vaina kirjanpitäjäsi on aina tavattavissasi.
LISÄTIETOA PALVELUISTA LÖYDÄT KOTISIVUILTA. TOIMINTA-ALUEENA KOKO SUOMI.
Tilitoimisto Siilin Laskenta Ky on ammattitaitoinen ja luotettava taloushallinnon asiantuntija. Palveluksessamme on yrittäjän lisäksi kaksi ammattitaitoista ja osaavaa kirjanpitäjää. Huolehdimme yrityksesi taloushallinnosta kokonaisvaltaisesti aina tilinpäätökseen ja verosuunnitteluun asti. Olemme erikoistuneet toiminimiyrittäjiin, ja asiakkainamme on esimerkiksi kampaajia, kosmetologeja, hierojia, terapeutteja ja taksiyrittäjiä. Lisäksi voimme ottaa asiakkaiksi pieniä yhdistyksiä.
Etänä palvelemme yrittäjiä koko Suomen alueella, toimipaikka löytyy Siilinjärveltä.
GLZ auttaa ihmisiä ja yrityksiä hallitsemaan talouttaan helposti ja fiksusti. Tarjoamme kirjanpitoa, veropalveluita ja talousneuvontaa selkeästi ja luotettavasti. Toimipaikkamme on Helsingissä, mutta sähköisesti palvelemme kaikkialla Suomessa, erityisesti pienyrityksiä. Toimialoissa olemme keskittyneet takseihin, siivousalaan, ravintola-alaan sekä freelancereihin.
Olemme ylpeästi Netvisor Oy:n virallinen kumppani. Palvelemme suomeksi, englanniksi, farsiksi ja urduksi.
Ymmärrämme, että jokaisen asiakkaan tilanne on erilainen. Siksi tarjoamme henkilökohtaista palvelua, joka sopii juuri sinulle.
Uskomme rehellisyyteen, selkeyteen sekä aidosti auttavaan palveluun - jokaisessa kohtaamisessa.
Lisätietoa palveluistamme löydät kotisivuiltamme.
Facebook: www.facebook.com/mvmovingoffice
Me tarjoamme yrityksellesi seuraavia toimisto- ja taloushallintopalveluja: kirjanpito tilinpäätös veroilmoitukset oma-alotteiset veroilmoitukset intrastat ilmoitukset tietotekniikka ja tukiasiat reskontrat toimistonhankinnat palkanlaskennat tulorekisteri yms. kaikkea toimiston hallintaan liittyvää
Kaipaatko henkilökohtaista ja sujuvaa yhteistyökumppania yrityksellesi? Oletko ajatellut vaihtaa tilitoimistoa?
Käytössäni on Visma Fivaldi, ja tarjoan kattavat taloushallinnon palvelut, mm. kirjanpito, palkanlaskenta ja laskutus. Kokemusta monista eri toimialoista (mm. rakentaminen ja kuljetus), ja kaikenkokoisista yrityksistä. Sähköisten palvelujen ansiosta voin ottaa asiakkaita kaikkialta Suomesta.
Tilitoimisto Tilikaarti tarjoaa kaikki talouden palvelut saman katon alta, yhdistäen pienen tilitoimiston henkilökohtaisen palvelun ja suuren tilitoimiston korkealaatuiset standardit, kustannustehokkaasti ja avoimella hinnoittelulla.
Nykyaikaiset järjestelmät ja yrityksen toimintojen tehostaminen takaavat kustannustehokkaan tilitoimiston kumppaniksesi, riippumatta yrityksesi sijainnista. Meille jokainen asiakas on uniikki, joten jokainen taloushallinnon tarjous tehdään myös yksilöllisesti.
Tarjoamme yksilölliset ja räätälöidyt kirjanpitopalvelut riippumatta yrityksenne koosta, sijainnista tai toimialasta. Luomme kirjanpidon palvelumallin asiakkaiden tarpeiden mukaisesti ilman ylimääräisiä kustannuksia.
Täyden palvelun tilitoimistomme tarjoaa tarvittaessa täyden palvelun palkkahallinnon yrityksellenne. Ulkoistetut palkkahallinnon prosessit säästävät merkittävästi yrityksenne johdon aikaa.
Teen palkanlaskentaa ja kirjanpitoa sekä annan asiantuntijaneuvontaa kaikenkokoisille yrityksille koko Suomen alueelle. Annan myös TES (työehtosopimus)-neuvontaa, autan aloittavia yrityksiä yritystoiminnan alkuun, palkka- ja kirjanpitoraporttien tekoa. Ota yhteyttä ja kysy tarjous.
Käytössä Fennoan sähköinen taloushallinto.
Meiltä saat sekä sähkäisen että perinteisen kirjanpidon, aina henkilökohtaisella otteella. Palvelemme kaiken kokoisia yrityksiä koko Suomen alueella suomeksi ja viroksi, tarvittaessa myös venäjäksi tai englanniksi.
Tarkempia tietoja palveluistamme löydät kotisivuiltamme.
Virvatili on itsenäinen, mihinkään ketjuun kuulumaton kirjanpidon ja palkanlaskennan asiantuntija, joka haluaa tarjota asiakkailleen henkilökohtaista ja kokonaisvaltaista palvelua. Tilitoimistomme toimii Leppävirralla, Kuopiossa, Varkaudessa ja lähialueilla, sekä etänä koko Suomessa. Vaikka yritys on perustettu vuonna 2025, minulla on jo 12 vuoden kokemus taloushallinnon alalta, myös esihenkilötehtävissä. Minulla on laaja kokemus eri alan yritysten kirjanpidosta sekä palkanlaskennasta. Hoidan yrityksen taloushallintoon liittyvät asiat monipuolisesti alusta loppuun. Palveluni on joustavaa ja räätälöimme palvelut aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Minulle voit soittaa pienistäkin asioista ilman pelkoa nolostumisesta.
Kattavat kirjanpitopalvelut vuosikymmenten kokemuksella eri yhtiömuodoille ja yhdistyksille. Minulta saat asiantuntevaa ja henkilökohtaista palvelua sekä neuvontaa. E-Tasku käytössä. Palvelualueena koko Suomi.
Tilitoimisto, joka tekee yrittämisestä helpompaa!
Tuottaako kirjanpito, verotus ja taloushallinto sinulle päänvaivaa? Ei hätää – me huolehdimme numeroista, jotta sinä voit keskittyä liiketoimintaasi!
-Selkeä ja edullinen hinnoittelu – Ei piilokuluja, maksat vain tarvitsemistasi palveluista.
-Sähköinen ja helppokäyttöinen – Toimimme täysin digitaalisesti tai perinteisesti, kuten sinulle sopii.
-Asiantunteva neuvonta – Autamme veroasioissa, ALV-ilmoituksissa ja kaikissa talouskysymyksissä.
-Kasvaa yrityksesi mukana – Olitpa sitten kevytyrittäjä, toiminimiyrittäjä tai osakeyhtiön omistaja.
-Yrittäjältä yrittäjälle – Me ymmärrämme tarpeesi ja tarjoamme henkilökohtaista palvelua.
Ota yhteyttä jo tänään! Anna meidän hoitaa talousasiat, niin sinä voit keskittyä kasvattamaan liiketoimintaasi. Palvelemme kaiken kokoisia yrityksiä ja erilaisia yhtiömuotoja koko Suomen alueella.
Otan uusia asiakkaita; kohteena pienyritykset, yhdistykset sekä pienet taloyhtiöt.
Hoidan kirjanpidon omalla järjestelmälläni, jolloin asiakkaalle ei tule järjestelmästä mitään kuluja. Tulosteet: Tuloslaskelma ja tase kuukausitasolla, päiväkirja ja pääkirja vuositasolla.
Palveluihin sisältyy kirjanpito joko kuukausi- tai vuositasolla. ALV-ilmoitukset, Tilinpäätös. Yhteisöveroilmoitus. Muut verottajan vaatimat selvitykset. PRH-ilmoitukset.
Sopimus tehdään kiinteällä sopimushinnalla, joka riippuu tositteiden määrästä.
Yritykseni ei kuulu Arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, joten en lisää laskuuni Arvonlisäveroa 25,5%.
Kirjanpitojärjestelmistä tunnen ProCountorin ja Brioxin.
Asiakas lähettää sähköisesti kaikki kirjanpitotositteet sähköpostiini. Asiakas hoitaa itse maksuliikenteen.
Palvelualueena koko Suomi.
Tilitoimisto Tilkka on toiminut jo vuodesta 1996 asti Pikku Huopalahdessa ja tarjonnut kirjanpito- ja muita laskentatoimen palveluja erilaisille yrityksille ja yhdistyksille koko Suomen alueella. Kuitit ja tositteet voi toimittaa joko henkilökohtaisesti, postitse tai sähköisesti.
Muutama yritys sopii vielä mukaan. Myös uudet yrittäjät ovat tervetulleita. Peruspalvelujen lisäksi meiltä saa asiantuntevaa veroneuvontaa ja taloushallinnon konsultointia.
Toimisto sijaitsee Helsingissä osoitteessa Korppaanmäentie 27, Pihlajalinnan sairaalan vieressä raitiovaunu 10 päätepysäkillä.
Selkotalous on täällä auttamassa pienyrittäjiä ja yhdistyksiä!
Tarjoan luotettavaa ja selkeää kirjanpitoa sekä somesisältöjen suunnittelua toiminimille, yhdistyksille ja taloyhtiöille.
-Kuukausikirjanpito
-Tilinpäätökset
-ALV-ilmoitukset
-Instagram-, TikTok- ja YouTube-sisältöjen suunnittelu
-Ensimmäinen keskustelu on aina maksuton.
-Toimin etänä koko Suomessa.
- Yritykseni toimii Torniosta käsin.
Palvelukokonaisuus räätälöidään aina asiakkaan tarpeen mukaiseksi. Olen käytettävissä joustavasti ja vastaan yhteydenottoihin nopeasti.
Miltä kuulostaisi, jos yhdellä yhteydenotolla saisit yrityksesi talousasiat hallintaan?
Tilirepo Oy on Pirkanmaalainen, pienyrittäjän pyörittämä tilitoimisto, joka palvelee pieniä ja keskisuuria yrityksiä henkilökohtaisella otteella. Kahdenkymmenen vuoden asiakaspalvelukokemuksella yrityksemme kulmakivinä on personoitu palvelu kunkin yrityksen tarpeeseen niin kirjanpidon kuin palkanlaskennan tai muiden taloushallinnon tehtävien saralla. Tule meille palveltavaksi ja nauti huolettomasti asioiden sujuvuudesta paikallista yrittäjyyttä tukien.
Etsitkö tilitoimistoa, joka on enemmän kuin vain kirjanpitäjä? Me olemme täällä sinua varten ihmiseltä ihmiselle periaatteella, neuvomassa ja varmistamassa, että taloushallintosi pyörii tehokkaasti ja luotettavasti. Henkilökohtaista palvelua ja aitoa tukea yrittäjän arkeen. Tuntihinta 75 € + alv. Minimilaskutus on 15 minuuttiia ja laskutamme vain tehdystä työstä.
VD-Yrityspalvelu Oy on perheyritys. Tilitoimisto, joka tarjoaa taloushallinnon palveluja erityisesti pienille mutta myös keskisuurille yritysmuodoille; osakeyhtiöille, avoimille yhtiöille, kommandiittiyhtiöille sekä liikkeen- ja ammatinharjoittajille ja yhdistyksille.
Luumäen toimipisteen osoite:
Lepistöntie 59 B
54500 LUUMÄKI